Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 15 juli 2017

Imagine ...

Goedemorgen lieve luitjes,

Onze Gast Designer Cindy vertelt haar eigen verhaal en laat hieronder een prachtig Mixed Media canvas zien met een video waarin ze duidelijk uitlegt hoe het canvas tot stand is gekomen.
Onderaan de blogpost zie je de gebruikte materialen met een link naar de webshop:

Vandaag wil ik jullie dit pastel gekleurde canvas laten zien. 

 De basis is een vierkant canvas doek van 20 bij 20 cm.
Ik ben begonnen met laagje Gesso en een paar reepjes gescheurd designpapier, gelijmd met Modpodge (dit verkoopt Nicole niet in haar webshop CraftAddiction, maar een vergelijkbaar artikel is de Multi Coat van CraftEmotions). 
Hier overheen heb ik een soort breed kant geplakt en dit vast gelijmd met textielverharder. 
Vervolgens ben ik het canvas verder gaan bewerken met structuurpasta en ink sprays (Psst en CraftEmotions) en allerlei verschillend decoratiemateriaal.


Naast Wycinanka chipboard en metalen embellishments heb ik mijn eigen gemaakte bloemen van tissue papier gebruikt (die video vind je hier). 
Ook vind je nog een paar rozen en blaadjes terug, gemaakt van lichtgewicht klei (Creall, do and dry) en gekleurd met ink sprays en Nuvo Embellishment mousse. 



Ben je benieuwd hoe het hele canvas van begin tot eind tot stand is gekomen? 
Neem hier een kijkje



Ik ben erg nieuwsgierig naar wat iedereen van mijn canvas vindt, dus laat vooral even een berichtje achter. Je vindt een lijst met gebruikte materialen onderaan deze post.

Een hele fijne dag verder!






3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er fantastisch uit! Ik ben een beginner met MM dus een mooie inspiratie!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Cindy, ik heb vol bewondering naar je tutorial zitten kijken, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net je video bekeken...geweldig leuk is dit zeg en zou het zeker eens willen maken!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen