Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

dinsdag 3 januari 2017

Challenge #01 - Alles mag!

Voordat we beginnen met de nieuwe Challenge willen we eerst ons nieuwe DT-lid Chantal op dit blog welkom heten.

We zijn enorm blij dat Chantal ja heeft gezegd. Ze is erg divers in haar creaties en enorm getalenteerd.
Een heel warm welkom Chantal en heel veel plezier!

Ze zal zich zelf even voorstellen aan jullie:



Mijn naam is Chantal, 40 jaar, getrouwd en heb een dochtertje van 8 jaar en woon in Alkmaar. Sinds april 2010 ben ik verslingerd aan onze prachtige hobby kaarten maken. Ik zocht een nieuwe hobby die ik gewoon thuis kon doen, omdat ik een dochtertje had gekregen en mijn andere hobby Kynologie en keuren van honden is gewoonweg wat lastiger te combineren, omdat je dan soms hele weekenden van huis bent. Eerst maakte ik voornamelijk 3d- en borduurkaarten, maar scrapkaarten en stempels inkleuren met mijn copics kregen steeds meer de overhand. Toen ik de Magnolia-stempels voorbij zag komen, was ik op slag verliefd op die lieve Tilda en Edwin! Ik maak dus veel kaarten met Magnolia's. Maar soms ben ik even “moe” van stempels en het kleuren, dat ik het zo’n heerlijke afwisseling vind om ook met vintage plaatjes te werken. Niet iedereen houdt nu eenmaal van cutiestempels. De vintagekaarten vind ik door deze prachtige afbeeldingen juist heel sjiek overkomen en voor iedereen geschikt om te geven. Daarnaast ben ik in aanraking gekomen en verslingerd aan foto- scrap Lay-outs en juist omdat je deze voor jezelf of je familie thuis kunt houden in een mooi album. Ik hoop hier ook meer tijd voor te gaan krijgen en hier op dit moooie blog ook veel voorbeelden ervan te kunnen laten zien. Op mijn blog http://chantalskaarten.blogspot.com kun je veel kaarten en creaties van mij bewonderen. Ik heb er enorm veel zin in om als Design-teamlid aan de slag te gaan bij dit mooie CraftAddiction Blog en ook de andere DT-leden te leren kennen. Nogmaals dank je wel Nicole en andere dames voor het vertrouwen in mij!

Lieve groetjes, Chantal


En dan begint vandaag onze eerste nieuwe challenge van 2017!

We hebben er erg veel zin in om ook in 2017 weer jullie te inspireren met mooie creaties en dat jullie weer in grote getale gezellig meedoen!!

CHALLENGE #01 ALLES MAG!

Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:





De Challenge loopt tot en met 31 januari 2017 en de winnaars maken we bekend op 2 februari 2017.

De prijs die je kunt winnen, is:

De winnaar van deze prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vindt je rechts in de zijbalk.

Veel succes!!
Team CraftAddiction


17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je DT-schap Chantal!!!
    Prachtige voorbeelden dames, complimenten.
    Natuurlijk ga ik proberen mee te doen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge blog. Ik ben meteen volger geworden en heb oo meteen een kaart geplaatst. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge blog. Ik ben meteen volger geworden en heb oo meteen een kaart geplaatst. Wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal, gefeliciteerd!
    Hele mooie voorbeelden Dt.
    Bedankt voor deze Challenge.
    Beste voor 2017!
    Groetjes en liefs Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Chantal met je DT schap en prachtige projecten allemaal DT

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allerbeste wensen voor een prachtig en creatief jaar!
    Chantal, succes met je nieuwe 'job'.
    En wat hebben jullie allemaal weer prachtige inspiratievoorbeelden gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Chantal jou hier te zien bij dit mooie Challenge blog!
    Ik wens je heel veel plezier bij dit hele leuke DT en ik kan enorm genieten van je
    prachtige dingen die je maakt!!! Het is weer een heel mooi rijtje inspirerende voorbeelden
    geworden en een mooi begin van het Nieuwe jaar...allemaal de beste wensen voor 2017!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De beste wensen voor 2017 dat het maar een creatief jaar mag worden.
    Het DT heeft weer prachtige voorbeelden gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal gefeliciteerd en sucses ik heb net mijn kaartje geplaatst ik had hem wel op mijn blog geplaatst maar vergeten hem hier te plaatsen kwam er net achter groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk voor je Chantal om hier in dit team te mogen zitten. Fijn dat wij je creatieviteit hier mogen zien. Het dt team heeft weer hele mooie voorbeelden gemaakt. Ik doe ook mee. Zojuist mijn kaart erbij gezet. Groet. Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd chantal
    wat een mooie voorbeelden staan er weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Chantal, we gaan van jouw creaties nog vaak genieten!
    Leuke DT voorbeelden in het nieuwe jaar dames!
    Ik doe graag weer mee!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat Chantal ,we horen vast meer van je.
    Omdat alles hier mag ,staat mijn kaart er ook bij .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ze weer gelinkt. Ik zou niet weten, wat er fout gaat. Maar heb wel problemen af en toe met verzenden etc. Groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie het ook. Maar krijg idd" site is niet bereikbaar. Sorry ??????????
      grts leny w

      Verwijderen
  15. En met deze link: https://lenywittenberg2013.blogspot.com

    Ik ben er een half jaar uit geweest. Nu zag ik pas een melding van google, met deze hint, om te gebruiken, anders kan niemand mijn blog lezen.
    Alhoewel ik het niet goed snap.
    Maar krijg idd veel minder mailtjes dan anders.
    Ik weet alleen echt niet wat ik moet doen. En er is niemand die me kan helpen. Sorry nogmaals. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De laatste van de maand.... En nu zie ik Chantal, dat ik wel op mijn eigen blog kan komen als ik op de kaart klik.
    In al die commaotie van dat rare gedoe, ben ik helemaal vergeten je veel succes te wensen met je DT lidschap. Succes. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen