Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zaterdag 3 december 2016

Challenge #12-alles mag in kerstsfeer

Voordat we beginnen met de nieuwe Challenge willen we eerst DT lid Irene op dit blog enorm bedanken voor haar steun en toeverlaat en voor haar altijd even prachtige kaarten.
Zoals Irene zelf heeft aangekondigd hier op het blog, heeft ze voor onbepaalde tijd een time out genomen wegens prive-omstandigheden.
Gelukkig heeft ze dus geen afscheid genomen en mogen we hopelijk ergens volgend jaar haar en haar mooie creaties weer met open armen verwelkomen op dit blog.
We gaan je hier missen Irene en we wensen je heel veel sterkte de komende tijd!


En dan begint vandaag alweer onze twaalfde en laatste Challenge van 2016.
In onze stoutste dromen hadden wij niet kunnen bedenken dat het challengeblog zo'n succes zou worden en daar willen wij jullie heel hartelijk voor bedanken.
We hebben er erg veel zin in om ook in 2017 zo door te gaan en jullie hopelijk ook!!

CHALLENGE #12 ALLES MAG IN KERSTSFEER

Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:
De Challenge loopt tot en met de laatste dag van de maand, zijnde 31 December en de winnaars zullen we bekend maken op 2 Januari.

De prijs is deze Create & Celebrateset van Joy!



De winnaar van de prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.
De regels en het e-mailadres vindt je rechts in de zijbalk.
Veel succes!!
Team CraftAddiction


10 opmerkingen:

  1. Dank voor de lieve woorden! Het voelt heel dubbel deze leuke nieuwe challenge met prachtvoorbeelden van het team te zien zonder er deel van uit te mogen maken maar....je hebt het al geschreven Nicole: ik hoop van harte op betere tijden in 2017 en tot die tijd nogmaals HEEL VEEL DANK en HEEL VEEL SUCCES MET ALLES!!!

    Liefs, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeelden hebben jullie weer gemaakt en allemaal even mooi!!!
    Ik heb ook weer zin om het komende jaar met de challenges mee te doen hoor, altijd leuke thema's!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi voorbeelden.. op naar 2017.. dat dat weer een mooie blogjaar mag gaan worden. en voor Irene betere tijden.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie projectjes komen voorbij voor de laatste Challenge van het jaar! Ik doe weer mee, ook in 2017. Irene, ik wens je het allerbeste! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inspiratie weer van jullie kant! Ook ik blijf jullie volgen en doe graag weer mee.. deze keer heb ik mijn kaart er al bijgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie voorbeelden ik doe weer lekker mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden DT.
    Bedankt voor de leuke Challenge.
    Groetjes en fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net mijn kaart gelinkt. Zondag helemaal vergeten te doen, was met heel andere dingen bezig. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK heb er nog een kaart bijgezet. Wat staan er prachtige kaarten bij. Fijne feestdagen alllemaal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk doe ik graag weer mee met jullie challenge.
    Fijne tweede kerstavond allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen