Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 17 juli 2016

Eerste reminder Challenge #7 en 8 - Zomervakantie

Vandaag mag ik de eerste reminder laten zien voor 
Challenge #7 en 8  Zomervakantie.

De komende zondagen zullen ook de andere DT-leden  hun reminders tonen.




De basis is een kleine easelkaart gemaakt uit blauwe cardstock.
Op het liggende gedeelte heb ik met een Spellbinders Oval een opening gestanst.
Er achter zit een gripzakje gevuld met gel en glitters in diverse kleurtjes...............het lijkt wel echt zeewater!! Zoiets leuks bedenk ik helaas niet zelf, hier komt de inspiratie vandaan!


Er onder zwemmen een aantal vissen van de  MD Craftable 1364 die zijn ingekleurd met Promarkers.
De schelpjes zijn gemaakt met de MD-Craftable 1363  en bewerkt met Vintage Photo distress inkt en Memento London Fog inkt en er zitten ook een paar stukjes echte schelp tussen.
Het houten zeepaardje is van de Action.
De bubbels en het zeewier zijn van Joy under the sea.


Het vrolijke plaatje heb ik van internet en ook dit is ingekleurd met Promarkers.
Op het water onder de band zit Stickles, op het glas zit Glossy Accents en ook op de band heb ik dat in strepen aangebracht zodat die nat lijkt.
CHEERS zat bij een Brits tijdschrift dat dochter Sylvia in juni voor me meebracht en past perfect bij deze levensgenieter!!
Achter het plaatje plankenpapier uit het MD-Pretty Papers Bloc Driftwood.
Het zonnetje is van Crealies en de palmboom heb ik zelf getekend en ingekleurd met Promarkers.
Tot slot hier en daar nog wat dew drops in wit en heel lichtblauw.

CHEERS, fijne vakantie allemaal!!!




De Challenge loopt nog tot en met  31 Augustus.

Doen jullie gezellig mee?!

Veel succes!!

Team CraftAddiction

3 opmerkingen:

  1. Super gezellig kaartje Irene, komt precies op tijd want komende week wordt het warm en hebben we verkoeling nodig.
    Ik wordt vrolijk van dit kaartje. Toppie!! Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een toppie reminderkaartje Irene ... Dit kaartje gaat echt wat voor verkoeling zorgen !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen