Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 3 juli 2016

Challenge #7 en 8 - Zomervakantie


Vandaag begint onze 7e en tegelijkertijd 8e Challenge.
Omdat de zomervakantie voor de deur staat, loopt deze challenge 2 maanden.
We hebben er erg veel zin in en jullie hopelijk ook!!

CHALLENGE # 7 en 8 ZOMERVAKANTIE       
Denk aan vakantie/vrij zijn in de breedste zin van het woord. 
Het hoeft dus niet persé zon, zee, strand en reizen te zijn. Zelfs uren in de tuin zitten en genieten van alle bloemen en/of een spannend boek, lekker wandelen en een terrasje pikken ......
verras ons met jullie vakantiegevoel!!

LET OP: 
Deze challenge blijft niet bovenaan staan. 
De lopende challenge is bovenaan in de sidebar te vinden.


Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:
             
                                                                              

Irene (wegens omstandigheden verlet)




    Deze challenge loopt 2 maanden dus tot en met 31 augustus.
De winnaars zullen we bekend maken op 2 September.

De prijs is een Tegoed van € 10,00 te besteden bij CraftAddiction.

De winnaar van de prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest een Top 3.

De regels en het e-mailadres vindt je rechts in de zijbalk.
Veel succes!!

Team CraftAddiction

9 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden en een heel erg leuk thema voor deze tijd van het jaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging! het team heeft leuke inspiratie gegeven. IK doe ook graag mee. ben benieuwd Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie creaties van jullie DT dames.
    Leuk ik doe graag even mee.
    doegh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie's Dames !
    Leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb zojuist de kaart va mijn moeder Matje erbij gezet. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik doe voor het eerst mee. Hoop dat ik heb gedaan zoals bedoelt. Geen idee of mijn link klopt zo. Ik hoor dan ook graag als ik iets niet goed heb gedaan.
    Wat een mooie kaarten zijn er al gemaakt. Dikke pluim voor iedereen.
    Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al een paar weken geleden maakte ik een easelcard in dit thema. Nu na mijn vakantie kom ik erachter dat de meeste blogs waar ik de kaart gelinkt had niet goed gegaan zijn. Hoe dat kan, is me een raadsel. Nog niet eerder gebeurd. Vandaag maakte ik weer een kaart met dit thema en zag dat de link niet werkte de vorige keer.... Vandaar 2 kaarten van me na elkaar ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn creatie er nu opnieuw opgezet met de juiste link. Lapiep65 kan er nu af.
    groetjes, Mariska
    ps bedankt voor jullie hulp voor de juiste link.

    BeantwoordenVerwijderen