Maandelijkse Challenge

CRAFTADDICTION HEEFT ELKE MAAND EEN CHALLENGE. DE LOPENDE CHALLENGE VIND JE RECHTS IN DE SIDEBAR.
DOE GEZELLIG MEE!

zondag 3 januari 2016

Challenge #1 - Nieuw begin

Vandaag begint onze allereerste Challenge.
We hebben er erg veel zin in en jullie hopelijk ook!!

Het thema van de eerste Challenge luidt:

NIEUW BEGIN

Hier volgen de inspiratievoorbeelden van de Teamleden:




Jolanda



Danoesja


Irene


Janneke


Nicole


Neem gezellig een kijkje op de blogs van de dames om het verhaal achter hun creaties te lezen.

De Challenge loopt tot en met de laatste dag van de maand, zijnde 31 januari en de winnaars zullen we elke 2e dag van de maand bekend maken, in dit geval dus 2 Februari.

De prijs is een Tegoed van € 10,00 te besteden bij CraftAddiction.

De winnaar van de prijs wordt gekozen met de Random Generator en het Team kiest de top 3.

De regels en het e-mailadres vindt je rechts in de zijbalk.
Veel succes!!

Team CraftAddiction


32 opmerkingen:

  1. Ontdek ik nu pas het nieuwe blog! Ontzettend leuk! Ik ga zeker mee doen en vind de voorbeeldkaarten heel gaaf! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een TOP! Design Team ! Prachtige voorbeeldkaarten! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke challenge ! Ik doe zeker mee ! Gefeliciteerd met het nieuwe blog !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met dit leuke challengeblog! Ik ga zeker meedoen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw grandioze mooie voorbeelden!!!Stuk voor stuk heel verschillend maar wat mooi allemaal. Een goed nieuw begin met z'n allen. Ga meedoen hoor! Super leuk! Ik wordt hier wel enthousiast van!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Veel succes met dit nieuwe blog. Jullie ook allemaal de beste wensen voor 2016 met veel creativiteit. Ik doe gelijk mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaartjes van het team ... Leuke opdracht ...
    Mijn beste wensen voor iedereen, een heel creatief jaar !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, jippie! Ik heb je blog gevonden <3 Wat heb je het mooi voor elkaar! Natuurlijk ga ik enorm mijn best doen om ook bij jou mee te doen.
    Wat een prachtig team heb je met zulke mooie voorbeelden. Dit nieuwe begin gaat vast een succes worden! Dat kan niet anders :D Het is je zo gegund!!! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa Het is gelukt!
    Gefeliciteerd.
    Wat een gave voorbeelden voor de eerste challenge.
    Dat belooft een hoop moois voor de toekomst.
    Succes met het blog.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge dames en wat een leuk initiatief!
    Ik wens jullie heel veel succes! De voorbeeldkaarten zijn stuk voor stuk plaatjes, knap werk dames!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende voorbeeldkaarten heeft het team gemaakt! Echt super!
    Succes met de 1e challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke challenge dames! De voorbeelden zijn stuk voor stuk prachtig! De beste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel creativiteit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met deze uitdaging! Veel succes.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke challenge en super mooie voorbeelden.
    Heel veel succes.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke challenge en super mooie voorbeelden.
    Heel veel succes.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige voorbeelden!
    Groetjes van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie inspiratiekaartjes dames, en natuurlijk gefeliciteerd met jullie nieuwe blog!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk weer een nieuw Nederlands challenge blog, ik zag het bij Miranda!
    Wat hebben jullie mooie inspiratiekaarten gemaakt dames!
    Ik doe graag mee en zo te zien gaat jullie eerste challenge een groot succes worden !
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat leuk weer een challengeblog erbij
    en wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    wil graag meedoen ben volger geworden en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat jullie een nieuwe Challenge Blog begonnen zijn.
    Het thema vind ik erg leuk, ik ga proberen iedere maand mee te doen.
    Er zijn al prachtige kaarten gemaakt.
    Mijn inzending staat er bij.
    Succes allemaal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat jullie een nieuwe Challenge Blog begonnen zijn.
    Het thema vind ik erg leuk, ik ga proberen iedere maand mee te doen.
    Er zijn al prachtige kaarten gemaakt.
    Mijn inzending staat er bij.
    Succes allemaal.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe nieuwe blog. Heb net mijn kaartje geplaatst.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie kaarten van het team! En ook een mooi kunstwerkje. Prachtige kleuren heeft deze creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaarten en projecten DT

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke voorbeelden op dit leuke blog ik doe graag mee en heb mijn kaartje net geplaatst ik wil jullie graag gaan volgen maar zie geen volgers staan ik heb wel de banner op mijn blog geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, dank je voor je compliment.
      Vreemd dat je geen volgers ziet want het staat er wel op. We hebbben al 102 volgers. Probeer je het nog een keer?
      Groetjes, Nicole

      Verwijderen
  26. Wat leuk een nieuwe blog.
    Heek veel succes en het team heeft al prachtige kaarten gemaakt.
    Ik heb de mijn er net bijgezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige voorbeeld kaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Veel succes met je nieuwe challengeblog. Ik heb mijn creatie net ingeleverd :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie DT kaarten en succes nog dames met jullie nieuwe challenge blog.
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super voorbeeld kaarten!! Veel succes met dit nieuwe challengeblog.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo dames ik zag mijn kaartjes niet meer en heb hem opnieuw geplaatst nr 84
    kan weer weg gehaald worden, was vergeten om op next 2 te drukken.
    Sorry voor jet ongemak.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen